Mások szemében az istenverte szálkák

7 tulajdonság, amit utálok emberekben, és félek, hogy bennem is megvannak

1. Ha nem kommunikálnak jól

Igen, heló ezt én mondom, az a 22 éves szociális szorongásokkal teli srác, aki néha már tetszeleg ezekkel a szorongásokkal, de az a helyzet, hogy a kommunikációs zavar tényleg nagyon megvisel. Egyszerűen szükségem van arra, hogy a közelemben levők értsék az iróniát. Ne magyarázzanak meg, főleg ne túl vicceket, és értsék, hogy mit jelent egy-egy kontextus, mit lehet elmondani egy adott közegben és hogyan.

2. Ha tájékozatlanok, de határozott véleményük van

Helló, én vagyok az, aki azt gondolja, hogy ne szavazhasson az ország Paks II-ről, mert az ország nagy része nem energetikai szakértő. Ahogy az ország nagy része nem virológus, nem történész, nem gazdasági szakember, nem szakember egyáltalán. Én sem, eskü. Azt gondolom, hogy a világ legfontosabb dolga, hogy legyen elképzelésed a dolgokról, ne hagyjanak átverni. Azt gondolom, hogy ahhoz, hogy legitim módon válassz pártot például a választásokkor, ahhoz kell hogy legyen egy valamennyire határozott világképed, de ez legyen megkérdőjelezhető, a kérdések pedig építeni fognak, többet fogsz megtudni a világból, olyan dolgokat, amik elől nem is érdemes elzárkózni.

3. A panaszkodók

Egyszerűen nem értem. Igen, nekem is vannak olyan emberek, akiknek el tudom mondani a kis mindennapi bosszúságaimat, vagy kitalálom, hogy hogy lehetne erről viccesen írni, és akkor kiírom twitterre, de tök fontos, hogy tudd, kivel vagy olyan viszonyban, hogy panaszkodhatsz nekik, és fontos, hogy tudd, ha velem nem vagy.

4. A csorda

Nem tudom, hogy van-e olyan érték, ami abszolút volna az életemben, és nem gondolnám azt, hogy meg lehet és kell kérdőjelezni. Talán pont ezen a megkérdőjelezésen kívül, bár megértem azt is, ha valakinek ez tök kényelmetlen, és biztonságot szeretne az életében. NADE felosztani a világot olyan emberekre, akik valamiben ugyanazt gondolják, mint én, és olyanokra, akik valamiben egészen másokat gondolnak, szerintem az esetek döntő többségében nem helyes. Egyszerűen nem.

5. Akik tudják minden helyzetben a megoldást, de az életük romokban

Ez az aki nem tudja tanítja tempó. Persze, sipítozó fejhanggal és lenéző tekintettel párosul. MINDIG. És esélyed sincs arra, hogy megértsenek, egyszerűen csak hibás vagy, és miért nem azt csinálod, ami egyértelműen logikus. Az ő alfajuk az utólag okos.

6. A mert csak emberek.

Akik nem tudják megindokolni a döntéseiket. Élnek bele a vakvilágba, és hatalmas mázlija van hogy az emberiség története egyre nagyobb erővel küzd az evolúció ellen. Közülük kiemelném a makacsokat, akik már tudják, hogy rossz valami, de azért ez lesz, mert csak.

7. A dolgokat vásárolók, akik nem látják be, hogy a termékük valójában mégis megnehezíti az életüket.

És tök megértem. Ráizgulsz, hogy végre meg tudsz oldani egy problémát a háztartásban egy eszköz segítségével, ami nélkül nem érted, hogy voltál képes élni ezelőtt, és pénzt is adsz érte. Még nem döntöttem el, hogy az ember tudja-e, hogy az eszköz mindent csak bonyolulttá tesz, vagy vakon hisz benne, tényleg. A nővéreméknek van egy álló törlőpapír tartója, ami fémből van, semmilyen súlya nincs, ezért tartása sincs nagyon, és képtelenség használni anélkül, hogy felborulna. És erről mind mélyen hallgatunk.

+ 1: A gerenda

Hát heló egy utolsó bekezdésben. Be kell látnom, hogy ezek a dolgok bennem is megvannak, mint írtam, van, hogy rosszul kezelek kommunikációs helyzeteket, elhamarkodottan ítélek túl sok esetben, makacs vagyok, és szeretek végletes állításokat tenni. Ha igaz az állítás, hogy azokat a tulajdonságokat utáljuk, amik bennünk is vannak, akkor ezek a tulajdonságok csak ennek a mintái. Vagy jelen vannak most is, vagy csak mint legnagyobb félelmeim. És ezeken dolgoznom kell. Muszáj. Nem azért, hogy ne utáljak embereket, hanem hogy ne utáljam magam. Jó munka lesz, férfimunka.