Szóval nézzük a kereteket:

Azt gondolom, hogy az a korrekt, ha megnevezem, hogy honnan merítek témákat, mielőtt elkezdődik a vad posztolgatás, és most ez fog történni. De előtte egy nagyon picit elmesélem, hogy miért is gondolkoztam már régóta egy ilyen alternatív blog létrehozásán.

Alapvetően szeretek írni. Szeretek jó kérdésekre válaszolni, és szeretek egy végiggondolt gondolatot kész posztként látni. Tavaly vettem észre magamon a vágyat, hogy keressek egy olyan formát, ami a tematikus blogom mellett személyes tartalomként is tud működni. Tagja vagyok a Bloggerképző csoportnak, amit VargAda vezet, és tavaly már két alkalommal tartottak 30 napos kihívást, de nem találtam azt a felületet, ahol én részt vehettem volna benne, még akkor sem, ha tök érdekelt néhány téma. Egyszerűen nem éreztem volna fairnek az LMBT könyveket keresőkkel, hogy az én kis egyéb gondolataimat olvassák.

Most, hogy a harmadik hete itthon vagyok és gyakorlatilag csak az udvarra járok ki és nem olyan a barátaimmal sem a beszélgetés, valamint a személyes dolgaim nagyobb része is eltűnt, volt időm befelé figyelni. Teljesen esetlegesen jöttek velem szemben először a Margarétalány  csodálatos instagram oldalán az ingyenesen letölthető beszélgetős kártyák, amik olyan kérdéseket is felvetettek, amik engem is érdekelnek, valamint a 20on.hu 30 napra tervezett karantÉN című, szintén érdekesnek tűnő önfejlesztő füzete, és arra gondoltam, hogy ezekkel a tipikusabb, de intimebb témákkal akár meg is tanulhatnék olyan tipikusabb, intimebb magazinszerű posztokat írni a saját szórakozásomra. Innen már csak néhány kattintás volt. :)

És holnap elkezdődik. Várom.